Bröllopskort med turturduvor

CIMG6434
Första kortet med min nya dies med turturduvor (Craft, cutting die). Hur fin dies som helst – jag är kär:). Med min nya stansmaskin (e-bosser) går det som en dans. Att bara trycka på knappen och se hur den själv matar in blocken är en fröjd för ögat. Chalkade ovanpå den beiga cardstocken så att de embossade vingarna skulle framträda något mera. En hatt på brudgummen av svart cardstock och en spetskrage på bruden gjord av en halv gipsram. Text med hjälp av en grattisdies som jag glömt att jag har. Så ett stort tack till Lilla Pyssel Inger för din inspiration på facebook, utan den hade denna grattisdies fått vila i evigheter. Antar att man har för mycket pysselsaker då man inte minns vad som finns men säg inte om det åt någon…. Blått mönsterpapper 16×16 (märke tyvärr oknt) samt ett tårtpapper (Cheery Lynn Designs, doily dies).

Det här inlägget postades i Bröllopskort och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

