Mor och dotter

CIMG5800
Hela tjocka släkten åkte på en båtresa till Åland för att fira en 30, 40 och 60 åring. Det blev en underbar resa fylld med skratt men även en del missöden (såsom livet är) Fångande en underbart bild på mor och dotter vid matbordet. De ser så glada och nöjda ut på fotot så jag kunde inte låta bli att scrappa det. Som bas har jag använt en cremefärgad cardstock, på den ett hjärtformat tårtpapper. En rosa och en cremfärgad fotomatta. Mönsterpappret är Maja Designs Coffe in the Arbour-Rose garden (jag har även använt den grönrutiga baksidan som dekoration på layouten)

CIMG5799
En närblid på fotot i miniformat som jag satte en ram av gips på. Blomman kommer från den blomsterkvist som finns på höger sida av fotot.

CIMG5798

Av veckat mönsterpapper formades en blomma, i mitten för att dölja hålet som uppstod sattes en ros. Nedanför den rullade jag ihop stjälken från blomsterkvisten. Texten är en stämpel som passade bra till just detta foto. Har klippt ut några band av mönsterpapperet och fäst en del spets och band på layouten. Klockan är gjord av ett mönsterpapper med klockor på som jag satt en ”bubbel” över. En drottningkrona och lite silverfärgade blingbling fick fullborda skapelsen.

Det här inlägget postades i Layout och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

