Babylycka

Babylycka

I förra veckan köpte jag en ”grisen i säcken” påse hos Panduro. Där fanns bl.a. papper från Graphic 45 serie little darlings collection. När jag så fick en beställning på ett kort till en (ännu ej född) babytjej föll valet på dessa papper. Jag använde mig av Rock-A Bye och Peck-A-Boo som bildmattor samt bilden från Bundle of Joy. En kapsyl, utklippt fjärll (K&Company) samt pärlspröt blev dekorationen. Lite swirlar stämplades runt kortets kant.

insida barnkort (3)

Insidan visade baksidan på framsidans papper eftersom jag stansade ut en oval innan jag limmade fast papperet. Även här en utklippt fjäril från C&Company som dekor. Motsatt sida stämlades med garttis och en fjäril med swirl. Hoppas nu bara att beställaren blir nöjd.

Bild | Det här inlägget postades i Babykort och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

