Födelsedagskort

CIMG4038

Fortsatte av bara farten nu när inspirationen väl infann sig. Använde spillet (scrap) av de fina papperen som jag fick av min syster i julklapp. Basen är ett vitt cardstock som legat i gömmorna länge, länge eftersom jag sölat lite brun färg på det en gång i tiden. Jag klippte til små romber som klistrades på vinrött cardstock ( jo jag lyckades till sist hitta sådana även om det är svårt). Just detta är från Bazzill(crabapple dark). Den vinröda romben stack ut lite från de övriga och inspirerade mig till att låta den vara lite utanför. Eftersom inget är fel i denna värld (älskar det) så behöver väl ingen få veta att det var ett sätt att rädda ett nedsölat cardstock. Som pricken över i:et – en charms från Bo Bunny. På kortets insida har jag stämplat ”Vänner i vått och torrt” eftersom min bästa kompis skall få detta kort när hon fyller år. Och ja…hon har besöksförbud på bloggen tills dess.

Det här inlägget postades i Kort, stjärnkort och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

